post – primul

Această postare ar fi trebuit să fi fost prima mea postare, dar după cum se vede din titlu am ajuns să fac această editare a primei mele postări după o altă postare. Cred că ar trebui să încep cu expunerea a ceea ce m-a determinat să intru în „blogosferă”. Sper ca prin aceste postări și comenturi care le însoțesc să mă ajute să mă cunosc mai bine, să-i cunosc mai bine pe cei din jurul meu, pe cei cu care o să interactionez prin intermediul blogului și să aduc în discuție subiecte și informații prea ușor uitate sau ingnorate de-a dreptul. Și ținand cont că sunt un boboc în blogosferă, aștept din partea celorlați susținere, critică și discuții.

Vă mulțumesc pentru atenția acordată!

Explore posts in the same categories: Nici o categorie

8 comentarii pe “post – primul”

  1. Maria Says:

    salut sorinel 🙂 abia astept sa vad ce o sa turui

  2. Roli Says:

    LASA-NE ,LASA-NE ,Sorin lasa-ne 😀

  3. Sebastian C Says:

    Bine ai venit printre noi Sorin!
    Bafta in continuare:)

  4. agathapurple Says:

    succes 😉

  5. dagatha Says:

    boboc-neboboc, vad ca merge treaba!
    spor!

  6. dagatha Says:

    și mai văd că avem cam aceeași vechime pe aici…


  7. […] Doream să îi cunosc mai bine pe cei pe care deja ii cunosc, să cunosc alte persoane şi idei, şi să scot la vedere subiecte şi informaţii care au ceva de spus, prea usor uitate şi ingnorate. […]


Lasă un răspuns

