vroiam….

Când eram mic profesorii, părintii, frații, prietenii, neamurile etc. toți vroiau să știe ce vreau să fiu când o să fiu mare, și eu mă tot gândeam ce o să mă fac când o să fiu mare, am vrut mai multe ca de exemplu vroiam fac miner, nu mi-a ieșit; vroiam ajung fotbalist, am fost aproape; ai mei vroiau fac popă, nu mi-a lipsit mult; vroiam fiu polițist, un om important, bine nu am reușit, astfel astăzi nu mai discutam cu voi(o spun cu părere de rău); azi văd că am mari șanse să devin profesor, unde dai și unde crapă, dar hai să ne destindem un pic și să ne aducem aminte fiecare dintre noi ce vroiam să fim

* http://www.youtube.com/watch?v=0ykfnL0AZ6Q – o sursă de inspirație

Explore posts in the same categories: Nici o categorie

8 comentarii pe “vroiam….”

  1. Maria Says:

    :))), hai sa iti spun ce vroiam eu sa ma fac. De fapt nu stiu ce vroiam sa ma fac, dar vroiam sa fac liceul militar si a fost cat p-aci. Dupa aceea am decis sa ma fac avocat si mai apoi jurnalist, inginer horticultor si acum nu stiu 😀

  2. Roli Says:

    popa si politist n-ai cum esti mare betiv, miner esti prea inalt, fotbalist ai doua picioare de lemn de stejar ,om important nu, ca ajung eu 😛 etc.etc.nu vreau sa iti iau cheful de viata si ma opresc aici 😀 ..ehh eu m-am inscris la ISTORIE visul meu inca din clasa a 4a si pbabil o sa ma fac ISTORIC 🙂 dar in viitor am intentia sa fac si dreptul sau stiinte politice desi pentru a face politica nu ai nevie si de faculta:D

  3. Sebastian C Says:

    Pfffoai..cate vise n-am avut si eu?:))
    Cand aveam 4 anisori vroiam sa ma fac „doctor de femei” vorba nasului meu :))
    Mai tarziu m-am reprofilat pe medic chirurg, dar am observat ca nu ma atrage anatomia. Am ajuns la parerea ca vreau sa devin senator…sa recuperez orele de somn cand ma trezeam sa merg la scoala la orele de la 7 :)), dar am renuntat rapid….pe urma am vrut sa devin psiholog, ceea ce nu e inca tarziu, dar momentan studiez istoria….de aici vom vedea…cine stie de cate ori ma pot gandi si razgandi la slujba mea?


  4. viitorul este rezultatul faptelor noastre trecute si prezente, imbinat uneori cu „noroc” sau „ghinion”(nu stiu cum sa le definesc, insa asa le spune poporul), si cred, seby, ca intr-un viitor apropiat o sa stii si cu ce o sa iti ocupi timpu pentru o vreme indelungata…

  5. catalin bejan Says:

    Cred ca viitorul persoanei depinde de un alt lucru. De soarta fiecaruia! Fiecaruia ii este dat sa fie sau sa nu fie ceva anume!


  6. Catalin daca ti-ar fi predestinat sa iti traiesti viata in pacat sau sa neglijezi calea spre mantuirea sufletului, ca doar asa ti-a fost predestinat, si sa mori plin de pacate, cine ar fi de vina? Cel care ti-a predestinat asta, Dumnezeu? poti sa spui ca El ii de vina? NU, nu cred
    nu cred in soarta, raman la ideea mea

  7. dagatha Says:

    post-ul ăsta e bun de leapșsa domle!
    Eu m-am visat un singur lucru și asta sunt (încă) 😀


Lasă un răspuns

