…Lemne.

Când vorbesc despre lemne, mi-aduc aminte că mai am de crăpat câteva 🙂 , sau că nu mai am deloc, nici de băgat pe foc. Bine, la asta mă gândesc eu când vine vorba despre lemne, alţii se gândesc la sculpturi, alţii la cabane de lemn, mănăstiri de lemn, bărci de lemn sau altele, alţii însă meditează pe marginea acestui obiect/element. Unul dintre cei care fac asta este vechiul nostru ‘prieten’ Traian Dorz. Nu o să încerc să explic ceea vrea să spună el în câteva cuvinte simple, că ar fi mult prea complicat, aşa că, îi dau citire :

Lemne bune, lemne rele: toate ard odată,

doar cenuşa nu-i la fel

şi căldura dată.

 

Zile bune, zile rele:  toate trec cu seara,

numai cerul lor e-altfel

şi alta li-e comoara.

 

Vieţi curate, vieţi urâte: toate mor odată,

numai alta-i moartea lor

şi-alta-i a lor plată .

(Traian Dorz – Lemne)

Explore posts in the same categories: De la lume luate și la lume date

4 comentarii pe “…Lemne.”

  1. Eliza Says:

    Post-ul tău îmi aduce aminte de un moment în care vroiam să-i fac o supriză mamei şi anume să car lemnele crăpate în cămară.
    Doar că la un moment, am obosit şi vroiam să mă opresc, iar atunci m-am gândit: vreau să aprecieze că am dus toată grămada sau pentru simplul fapt că am făcut şi eu ceva?
    Iar activităţi nesemnificative de genul, mă fac să mă gândesc la modul în care vreau să fiu percepută în viaţă: ca şi un om care face lucrurile pe jumătate sau care le duce la bun sfârşit indiferent de piedici?


  2. frumos, daca am trage concluzie dupa ficare lucru facut, poate am fi, nu neaparat mai destepti, ci mai intelepti

  3. silviano Says:

    Om intelept Traian Dorz asta. De i-ar calca si base’ pe urme ce bine a fi de tara asta :))


Lasă un răspuns

